بهترين ترفندهاي توييتر

۱۳ بازديد

 

500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي برآيند يكي از بهترين كتاب‌ها در زمينه سوشال مي‌باشد كه در زير بخشي از آن آمده است:

 

چندين عكس را بارگذاري كنيد و براي بيشتر كردن ميزان درگيري مخاطبان،چند نفر را تگ كنيد.



آوريل ۲۰۱۴، توييتر از قابليت جديدي براي پيوست كردن چهار عكس به يك توييت دنيا كرد، تا قبل از آن فقط مي توانستيد يك عكس را اضافه كنيد.

 تصاوير چندگانه به شوند؛ در واقع، يك تصوير حكم عكس اصلي را دارد و سه عكس كوچكتر در كنار آن قرار مي گيرند. برندهاي مختلف مي توانند با روش هاي متفاوتي از اين كلاژها نهايت استفاده را ببرند. به طور ب ا

يك پيام را در چهار عكس مختلف منتقل كرديا اموزشي چند مرحله اي ارائه داد يا با استفاده از چندين عكس ماجراي يكي از رويدادهاي مربوط به شركت را توضيح داد.

در كنار اين ويژگي ها، مي توانيد تا ۱۰ نفر را در هر عكس تگ كنيد، از جمله مشتريان و برندگان مسابقات و همكاران تجاري براي افرادي كه تگ كنيد پيام نوتيفكيشن مي رود تا از اين موضوع باخبر شوند؛ در نتيجه اين روش مي تواند راهي براي درگير كردن بيشتر مخاطبان و شروع صحبت با محوريت پست هاي شما باشد. براي اينكه بتوانيد از اين ويژگي بيشتر استفاده كنيد، بايد بدانيد نام هاي كاربري كه در تصاوير توييت خود تگ ميكنيد، جزو ۲۸۰ كاراكتر محدوديت هر توييت حساب نمي شوند.

براي تگ كردن هر فرد در عكس توييتري، بعد از آپلود تصوير، نام كاربري يا نام او را در كادر Who's in this photo (چه كسي در اين عكس است) وارد كنيد. بعد از انتشار توييت مدنظر،

نام هاي كاربري تگ شده در كنار عكس افراد منتشر مي شود و مي توان روي لينك آنها كليك كرد. از Twitter Moments استفاده كنيد

Twitter Moments ابزاري است كه به شما اجازه ميدهد بتوانيد با استفاده از توييتهاي كاربران مختلف اسلايدشوهايي بسازيد كه بتوان با اسكرول كردن خيلي سريع آنها را در بخش Moments مشاهده كرد. براي ساخت Moment، از تب Moments در پروفايل توييتر روي Create A Moment كليك كنيد و دنبال حساب كاربري، توييت هاي موردعلاقه، لينك توييت يا مانند اينها باشيد. در ادامه چند ترفند براي استفاده بهتر از Moments به شما ارائه مي كنيم: : براي ايجاد كنجكاوري، عنوان كوتاهي بنويسيد و تصوير جذابي براي كاور خود انتخاب كنيد.

كاربران در فيد خود هم توضيحات Moment وهم تصوير كاور آن را خواهند ديد؛ بنابراين انتخاب اين دو اهميت بسيار زيادي دارد. به مخاطبانتان اجازه دهيد با مشاهده خلاصه اي از محتواي Moment شما بتوانند آن چيزي را انتخاب كنند كه مطابق ذائقه شان است. بخش توضيحات را فقط براي خلاصه جذاب و كاربردي در نظر بگيريد و از لينك و واكنش ها و نكته هاي مهم از منابع مختلف استفاده كنيد و در توييت خود به جزئيات بيشتر بپردازيد. تصور توييتر از تصوير كاور Moment مانند كاور كتاب است.

 

براي خواندن ادامه مطلب و تهيه اين كتاب به انتشارات برآيند مراجعه كنيد. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.