شبكه هاي اجتماعي و 500 نكته كه از آن بايد بدانيم!

۱۶ بازديد

كتاب 500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي كتابيست خواندني كه در زير بخشي از آن آمده است:

 

ضمن اينكه از اين طريق مي توانيد با شركاي كليدي ارتباط برقرار كرده و بازار يا بازاري را پيدا كنيد كه به آن علاقه داريد. فعاليت جدي در يك يا چند گروه لينكديني مزاياي زير را براي كسب و كار شما در پي دارد:



• ايجاد آگاهي برند بيشتر از بازارهاي هدف؛

• معرفي شركت شما در مقام يكي از رهبران فكري بازار؛ و ايجاد روابط كاري ارزشمند در حوزه فعاليت خود؛

• ايجاد ويتريني براي نمايش محتوا و محصولات پيش روي شما در حوزه كاري مرتبط؛

• ايجاد علاقه و حس كنجكاوي بيشتر به كسب و كارتان؛

• تبديل اعضاي گروه به مشتركان و مدافعان برند؛

• استفاده از ايده هاي مختلف از بين بحثهاي مهم و به روزرساني هاي بيشتر لايك شده و كامنتها براي به روزرساني نمايه در آينده.

 

 

 بورد كمپين هاي سوشال فعال

 

 براي اطلاع رساني آخرين كمپين هاي بازاريابي و فروش و تخفيف ها و پيشنهادهاي ويژه خود مي توانيد بوردي را به صورت ويژه بسازيد تا مشتريان بتوانند تمام اطلاعيه ها را به صورت يكجا داشته باشند. حواستان باشد طوري چيدمان بوردهاي خود را ترتيب دهيد كه اين بورد در يكي از نزديك ترين قسمت ها در بالاي پروفايل شما قرار گيرد تا پيشنهادات و 4p  كه محدوديت زماني دارند بيشتر ديده شوند.

صفحه هاي فيسبوك شباهت زيادي به همان تايم لاين هاي شخصي دارند؛ اما در آنها ابزارهاي منحصربه فردي طراحي شده است، مانند آناليتيكس و تبهاي سفارشي براي دريافت اطلاعات مرتبط كسب وكارها و فوايد شبكه‌هاي اجتماعي براي برندها. صفحه ها نيازي به حساب كاربري مجزا در فيسبوك ندارند و اطلاعات ورود آنها از تايم لاين جدا نيست. شما ميتوانيد با يكي از سه روش زير صفحه فيسبوك بسازيد:

 ١. جست وجوي عبارت Creat A Page در نوار جست وجوي قسمت بالاي سايت؛

 ٢. كليك روي دكمه Create A Page در قسمت بالاي هركدام از صفحه هاي فيسبوك؛

 ٣. مراجعه به لينك

www.facebook.com/pages/create

 

Twitter Moments ابزاري است كه به شما اجازه ميدهد بتوانيد با استفاده از توييتهاي كاربران مختلف اسلايدشوهايي بسازيد كه بتوان با اسكرول كردن خيلي سريع آنها را در بخش Moments مشاهده كرد. براي ساخت Moment، از تب Moments در پروفايل توييتر روي Create A Moment كليك كنيد و دنبال حساب كاربري، توييت هاي موردعلاقه، لينك توييت يا مانند اينها باشيد. در ادامه چند ترفند براي استفاده بهتر از Moments به شما ارائه مي كنيم: : براي ايجاد كنجكاوري، عنوان كوتاهي بنويسيد و تصوير جذابي براي كاور خود انتخاب كنيد.

 

بسته به تعداد پيامهايي كه احتمال دريافت آنها را مي دهيد، يك نفر يا يك تيم را براي نظارت دقيق بر پيام هاي دريافتي و پاسخ به آنها در نظر بگيريد.

تعريف ساده خدمات مشتريان چنين است: پاسخ گويي به نظرات و پرسش ها، به طور مستمر و در سريع ترين زمان ممكن. تنها چند كلمه كوتاه براي جلب رضايت اكثر طرفداران كافي است. هنگام پاسخگويي به پرسش هاي تكراري، مي توانيد براي صرفه جويي در زمان يك سري از پاسخهاي متني را به عنوان توئيتر ماركتينگ از قبل آماده كرده و آنها را كپي كنيد.

 

براي مطالعه و خريد اين كتاب به سايت انتشارات برآيند مراجعه كنيد.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.