شبكه هاي اجتماعي و دانستني هاي آن

۱۸ بازديد

500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي كتابيست خواندني كه در زير بخشي از آن آمده است:

 

 

خود در بخش Moment انتخاب كنيد يا تصوير مدنظرتان را آپلود كنيد؛ جاي تصاوير متحرك نيز وجود دارد. بنابراين تصويري را انتخاب كنيد كه به بهترين شك و پيام Momment شما را نشان دهد. . Moment را كوتاه در نظر بگيريد و با ايجاد تنوع أهان را جذاب تر كنيد Twitter Moments طراحي شده است تا بارها و بارها از آن استفاده كنيد، بنابراين

و تعداد درخور توجهي از توست هاي اين چنيني منتشر كنيد، ۱۰ تويست مي تواند باشد. براي اينكه نرخ كليك را نيز درگير كنيد، مي توانيد در هر Montent انواع توييت مانند متن، تصاوير، عكس هاي متحرك و ويدئو استفاده كنيد.

 

استراتژي مسابقه ها و برنامه هاي چالشي در توييتر توييتر يكي از بهترين بسترهاي ارتباطي براي برگزاري مسابقه است تا به واسطه ا ي تشويق كنيد با پروفايل شما تعامل داشته باشند تا بتوانيد به منبعي خارجي لينك دهي مثال، تمام كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه خيلي ساده از فالوئرهاي خود بخواهيد يك سؤال پاسخ دهند يا چيزي را كه توييت كرده ايد، ريتوييت كنند !

 

اگر مي خواهيد بازاريابي نيچ را برگزار كنيد، حواستان باشد از كاربران نخواهيد كه پاسخ به صورت پيام مستقيم (دايركت) براي شما ارسال كنند، اين كار در واقع نوعي خودزني است و در همان ابتداي مسابقه باعث ميشود تعداد زيادي نتوانند در بخش جست وجوها ببينند كه ديگر در حال توييت كردن شما هستند.

 

پيشنهادهاي لحظه اي و كدهاي خاص توييتر بسياري از مردم به اين دليل برندي را در اينستاگرام دنبال مي كنند كه بتوانند از پيشنهادهاي ويژه و تخفيف هاي آن باخبر شوند؛ پس به آنها چيزي را بدهيد كه دنبالش هستند و مي خواهد ميتوانيد براي فالوئرهاي خود بن خريد با تخفيف هاي ويژه و اختصاصي با نمونه هاي رايگاني ر در نظر بگيريد تا بتوانيد شخصيت و اعتبار برند خود را بسازيد.

 

استفاده از تصوير يا طرح جذاب و خلاقانه مي تواند باعث برجسته شدن پيشنهاد شما شود و اگر آن را چندين بار پست كنيد، تعداد زيادي از فالوئرها آن را مي ببينند.

 

اگر مي خواهيد ميزان فروش و نرخ تبديل خود را بسنجيد كه فقط از طريق توييتر ايجاد شده است، كد پيگيري را كمپين شبكه هاي اجتماعي براي فالوئرهايتان ارسال كنيد و مطمئن شويد هنگام خريد از آن استفاده كرده باشند.

 

يكي از كارهاي مؤثري كه مي توانيد انجام دهيد، تعيين محدوديت زماني براي بن هاي با تخفيف هاي ترند توييتر است. اين كار باعث مي شود با بيشتر شدن استرس مخا تمام شدن زمان، ميزان فروش شما در كوتاه مدت افزايش پيدا كند.

 

 

براي مطالعه بيشتر و خريد اين كتاب به سايت انتشارات برآيند مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.