ايجاد محتوا براي انتشار در شبكه‌هاي اجتماعي

۱۲ بازديد

بخشي از كتاب 500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي  را باهم بخوانيم:

اگر مي خواهيد ويژگي تصويري مشخصي را اضافه كنيد، مي توانيد سراغ سرويس هايي پليس ايت برويد. آنها به شما اجازه ميدهند اسكرين شات خود را در بين انبوهي از تصاويرحرفه اي قرار دهيد كه دستگاه هاي مختلف با تنظيمات واقعي ثبت كرده اند. اگر نمي توان تصوير مدنظر خود را به سادگي پيدا كنيد، اسكرين شات ها بسيار مفيد هستند.

تصاوير آماري و اينفوگرافي نيازي نيست حتما بزرگ و كامل باشند. شما مي توانيد بخشي از اينفوگرافي را كه حاوي اطلاعات مهم و جذاب تري است، به صورت گرافيكي جدا كرده و با اضافه كردن متن مدنظر، آن را منتشر كنيد.

به عنوان مثال، مي توانيد به ساعت هايي اشاره كنيد كه توليد يك كفش زمان برده است يا به اين موضوع بپردازيد كه چه ميزان در كارهاي خير سهيم بوده ايد يا در روزهاي شلوغ كاري، تيم شما چند فنجان قهوه نوشيده اند! نكته اي درباره مقايسه‌ها و نحوه نمايش محصولات مشتريان هميشه محصولات شما را از طريق نمايشگري تخت و پيكسل بندي شده و به صورت آنلاين مشاهده مي كنند كه با تجربه آنها از خريد محصول در دنياي واقعي كاملا متفاوت است.

با اين تصور، هميشه حواستان باشد كه در تصاوير مختلف آن را از زاويه هاي متفاوت قرار دهيد تا مشتري به بهترين شكل ممكن بتواند آن را بررسي كند و تصميم درستي بگيرد. از طرف ديگر، اگر اندازه محصول، گزينۀ مهمي در خريد و تصميم گيري مشتري به شمار مي رود، حتما در كنار مشخصات رنگ بندي و قيمت، به صورت دقيق از اندازه و ابعاد محصول خود بگوييد تا مشتري بتواند به سادگي تصميم خود را نهايي كند.

تصاوير متحرك را امتحان كنيد در حالي كه محبوبيت تصاوير متحرك از خيلي سال پيش در بين مردم ثابت شده بود، با دسترسي به ابزارهاي ساخت اين تصاوير و اينترنت پرسرعت، به كارگيري تصاوير متحرك طي چند سال اخير نيز افزايش چشمگيري داشته است.

در حال حاضر، توييتر و فيسبوك و پينترست تصاوير متحرك را پشتيباني مي كنند. استفاده از تصاوير متحرك يكي از ساده ترين راه هايي است كه برندهاي مختلف مي توانند از آن كمك بگيرند تا المان جالب و درگيركننده اي به محتواي خود بيفزايند.

چند حالت براي استفاده از تصاوير متحرك وجود دارد:

• نشان دادن نكته اي ريز در راهنماي انجام كاري؛

 

براي خواندن ادامه مطلب و خريد كتاب 500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي به سايت انتشارات برآيند مراجعه كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.