جذب مخاطبان بالقوه

۷ بازديد

اين مطلب بخشي از كتاب هنر برند شدن برآيند است. 

 

«تعامل با مخاطبان باعث سرزندگي و نشاط من مي‌شود. اين حسي متفاوت است. انرژي اي كه از مردم مي گيرم، درونم را شعله ور مي سازد.

آليشيا كيز، خواننده

اگر محتوا را سوخت در نظر بگيريم، مخاطب به منزله اتش است. در فرايند برند شدن هيچ چيز خوشايندتر از لحظه اي نيست كه كسي به شما توجه مي كند. در حقيقت، تا شما نتواند توجه ديگران را جلب كند، هيچ ارزشي ندارد. بنابراين گام نهايي در فرايند برند شدن ايجاد طرفداراني براي خود است.

السي لارسون، يكي از مالكان وب سايت يك اشفتگي زيبا به بهترين شكل درباره جذب مخاطب سخن گفته است:

در طي ساليان متمادي، شمار خوانندگانم را زياد كردم. براي آنكه بتوانم مطالب باكيفيتي تهيه كنم، زمان زيادي را صرف نوشته هايم مي كردم. اين كار را به صورت مستمر انجام مي دادم و در طول اين چند سال، تقريبا هر روز مطلبي منتشر مي كردم. سعي كردم هميشه خودم باشم. در كنار خودم، وبلاگم هم رشد مي كرد؛ البته آهسته و پيوسته. هيچ چيز يك شبه اتفاق نيفتاد. من حتي يك پني هم صرف تبليغات براي يك آشفتگي زيبا نكرده ام، تنها سعي كردم بهترين كار را ارائه دهم. سال به سال هم به خوانندگانم افزوده شده است. اين محصول سخت كوشي، ارزيابي مستمرو

عشق و علاقه بوده است. آهنگسازي به نام مايك مس توانسته براي آهنگ هاي راك كلاسيك خود، در يوتيوب مخاطبان فراواني جذب كند. او مي گويد:

كليد يافتن مخاطب اين است كه اولا خوب باشيد و ثانيا بد نباشيد! شما لازم نيست كه در حرفه تان استاد تمام باشيد. كافي است شروع كنيد، كار كنيد و دائما آن را ارتقا دهيد. در حرفه تان از كساني كه از شما بهترند، ياد بگيريد. در عوض سعي كنيد آنچه را مي دانيد، با ديگران به اشتراك بگذاريد. | در اينجا بحث تقابل كميت و كيفيت وجود ندارد، شما به هر دو نيازمنديد. هرچه بيشتر محتوا توليد كنيد، مردم از راه هاي بيشتري شما را پيدا مي كنند. خود را به جهان نشان دهيد. از اين راه است كه مي توانيد براي خود مخاطب ايجاد كنيد



جابجایی مخاطبین از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر، مانند انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید، یک فرآیند مهم و چالش‌برانگیز است. یکی از روش‌های متداول برای انجام این کار استفاده از خدمات آنلاین است. بسیاری از سرویس‌های ابری و نرم‌افزارهای مخصوص وجود دارند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا مخاطبین، پیام‌ها، عکس‌ها و سایر اطلاعات مهم خود را از دستگاه آیفون به دستگاه اندروید منتقل کنند.

 

در جابه جایی مخاطبین از ایفون به اندروید، ابتدا کاربران باید نرم‌افزار متناسب با دستگاه ایفون خود را نصب کرده و سپس با استفاده از آن اطلاعات خود را به یک سرور آنلاین آپلود کنند. سپس، با وارد کردن اطلاعات و اعتبارات خود، می‌توانند از دستگاه اندروید جدید خود، اطلاعات را بازیابی کنند. این فرآیند ممکن است زمان‌بر باشد، به خصوص در صورتی که حجم بزرگی از اطلاعات قابل انتقال باشد، اما با توجه به پیشرفت‌های فناوری، امکانات بهتری برای جابجایی سریع‌تر و آسان‌تر اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد