استراتژي و قالب استراتژي كسب و كار شما

۶ بازديد

در زير بخشي از كتاب ساستك برآيند آمده است:

 

قالب استراتژي شما اكنون از اين قالب استراتژي PPP SEED

TOPPP SEED استفاده كنيد و جاهاي خالي را پر كنيد و از هر

كه به نظر درست مي رسد استفاده كرده و بقيه را حذف كنيد.

 

بخشي كه به نظر درست ميرسد

تا به فروش .......... برسيد (أهداف)، از . سهم بازار از .......... (

چه وقت) و يا با جايگاه .......... (جايگاه كاملا........ (چند) مشتري با توليد .......... درصد ..... (چه وقت) و با هدف قراردادن (بازارهاي هدف و پرسوناها) .......... و (جايگاه كاملا مشخص) با تحويل .......... (نوع تجربه مشتري) و حدود . (چند مرحله براي برنامه نياز است؟ براي مثال، تأييد اينفلوئنسرها با ايجاد آگاهي در فروش به تبع آن)

 

با استفاده از هرگونه توئيتر ماركتينگ (بعضي از استراتژيها حول را ساخته شده است و همكاري با .......... (آيا شركاي استراتژيك وجود دارند به شما كمك كنند تا ميزان دسترسي خود را افزايش دهيد يا به گزاره پيشنهادي خود ارزش افزوده بدهيد؟)

 

و استفاده از داده مشتري و يكپارچه سازي آن .......... (براي پروفايل سازي و هدف قراردادن مشتريان با پيشنهادهاي مرتبط تر و مناسب تر)

 

استفاده كردن .......... (هر فرايند جديدي، مانند اتوماسيون بازاريابي، ايجاد استراتژي تماس خودكار و شخصي سازي شده حول سفر طول عمر مشتري با CRM). تعامل با ..... مشتريان بالقوه و حقيقي و طرفداران)

مشخص كنيد كدام سطح تعامل سطح پايين: لينك دهي يا اشتراك گذاري، رتبه بندي ها، نقد و بررسيها و بحثها يا همكاري مشترك) ايده هاي منبع را به ازدحام كشانده است.)

 

نياز به بودجه ( صرف بودجه)

از .......... افزايش يا كاهش در مراحل ۱ و ۲ و ۳) و با تيمي از ...........

طبيعتا وقتي كه اولين استراتژي بازاريابي ديجيتالي خود را همراه با آميخته بازاريابي نوشتيد، كمي احساس ناراحتي به شما دست خواهد داد، زيرا اولين بار است كه اين كار را انجام داده ايد. نگران نباشيد، اين كار به مراتب آسان تر مي شود. اكنون قطعا برخي نكات كليدي را دريافته ايد. لازم نيست از همه آنها استفاده كنيد، اما حداقل هر جزء را طوري در نظر بگيريد كه آيا مي تواند به بهبود استراتژي ما كند؟

 

 آيا چشم انداز را بهبود مي بخشد؟ آيا به جهت گيري شفاف و كمك به انتخاب ابزارهاي تاكتيكي منجر مي شود؟

 

مي كنيد استراتژي دوم را ايجاد كنيد، يك استراتژي متفاوت. چند راه براي دستيابي وجود دارد.

 

 بعضي راه ها بهتر از بقيه هستند. شما خواهيد توانست آن را در پيش زيرا ديگر گزينه هاي استراتژي جايگزين را توسعه مي دهيد. اين كار را پيش از انتخاب رين استراتژي انجام دهيد. هنگامي كه بهترين استراتژي خود را در اختيار دارد.

 

هنگامي كه بهترين استراتژي كسب و كار خود را در اختيار داريد، مي توانيد از فاده كنيد تا دريابيد استراتژي تان چقدر خوب طراحي شده است.

يك چك ليست استفاده كنيد تا دريابيد "

 

براي خريد كتاب ساستك  به سايت يرآيند مراجعه كنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.