من توانستم مسئله اي را حل كنم كه افراد پولدار حاضرند براي آن پول خرج كنند

۷ بازديد

اين مطلب بخشي از كتاب هنر برند شدن برآيند هست

 شما بايد يك ايده عالي طرح كنيد، و آموزش محتـواي لازم را ببينيد، براي آن مخاطبي پيدا كنيد كه مايل باشـد برايش پول بپردازد و بله، آن وقت است كه در تجارت موفق خواهيد شد. تعجب مي كنم چطور بسياري از افراد نمي توانند اين را درك كنند. داستان آنتونيو را دوست دارم. پيام اين داستان را مي توان در تمامي مطالعه هاي موردي اين كتاب مشاهده كرد: كليد موفقيت لزوما يك علاقه صرف نيست؛ بلكه يافتن علاقه اي پايدار است. در فصل بعد به شما خواهم آموخت چطور ميتوانيد آن را بيابيد. ديگر عامل مؤثر در برندشدن، توليد محتواي مستمر و مداوم است. مثلاً وقتي آنتونيو متوجه اين موقعيت بكر فوق العاده يعني كليپهاي آموزشي در زمينه مد شـد، در طي دويست روز با كمتر از دوهزار دلار، دويست ويدئو در اين زمينه توليد كرد. البتـه او اعتراف مي كند كه اولين ويدئوهايش خسته كننده و افتضاح بودند؛ اما به تدريج و با افزايش تعداد كليپها، كيفيت آنها بهتر و تهيه ويدئوها آسان تر و حتي به يك سرگرمي تبديل شد. اگر شما هم به كارتان متعهد باشيد، اتفاقات خوبي رخ خواهد داد. چرا من توانستم در زماني فشرده، دويست كليپ توليد كنم؟ چون اين كار مرا وادار به آموختن چيزهاي جديد ميكرد. شايد براي بسياري از مردم، نويسندگي يا ساخت ويدئوكليپ و دستيابي به اين سطح از توليد محتوا ممكن نباشد. اما من با كمترين سطح از مهارت، شروع به

كسب و كار كردم. دو درس بسيار مهمي كه از نوشتن اين كتاب ياد گرفتم، اين است كه سالها پشتكار، اغلب با استعداد ذاتي اشتباه گرفته مي شود و براي دستيابي به موفقيت، استقامت در كار بيش از نبوغ اهميت دارد. شايد تصور كنيد برندشدن در يك زمينه خاص، برايتان هدفي دست نيافتي است؛ زيرا شما در آن كار خاص بهترين نيستيد. افرادي كه در اين كتاب با آنان آشنا مي شويد، همگي يك ويژگي مشترك دارند: آنها به طور طبيعي و ذاتي در يك چيز خاص خبره نبوده اند؛ بلكه با تعهد، ثبات قدم و تمرين مداوم، به برند تبديل شده اند. هر فرد حرفه اي، تازه كاري بوده كه هيچگاه دست از تلاش نكشيده است.

آنتونيو مانند ديگر ستارگان اين كتاب، هنوز هم از تلاش و آموختن دست برنمي دارد. او پس از ساخت دويست ويدئوكليپ در دويست روز، به من گفت هدف بعدي اش ساخت هزار ويدئو طي هزار روز است: «تصور كن! من در آن زمان چقدر بهتر خواهم بود. من ستاره بزرگي در يوتيوب نيستم. هيچ كدام از ويدئوهاي من پربازديد نشـده اند؛ اما تلاش مي كنم به تدريج مخاطبانم را جذب كنم. حتي اگر تعداد بازديدكننده ها اندك باشد، بازهم آنها آمده اند تا مرا بشناسند، به من اعتماد كنند و در نهايت از من خريد كنند.»

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.