محبوب‌ترين استراتژي‌هاي بازاريابي

۳ بازديد

500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي برآيند كتابيست خواندني كه در زير بخشي از آن آمده است:

 

بازاريابي محتوايي از طريق صفحه فيسبوك و اپليكيشن مسنجر ، سرويس خدمات مشتريان خود را راه اندازي كنيد.همانطور كه در فصل قبلي توضيح داديم، نقش شبكه هاي اجتماعي به عنوان نوعي پرتال يہ بات مشتريان، در طول زمان رشد كرده است. اگر در صفحه فيسبوك خود فعال باشيد، طرفدارانتان انتظار دارند، چه به صورت مستقيم از طريق صفحه و چه به صورت خصوصي يا از طريق اپليكيشن مسنجر فيسبوك، به درخواست هاي آنها پاسخ دهيد. 

 

بسته به تعداد پيامهايي كه احتمال دريافت آنها را مي دهيد، يك نفر يا يك تيم را براي نظارت دقيق بر پيام هاي دريافتي و پاسخ به آنها در نظر بگيريد.

از تعريف ساده خدمات مشتريان چنين است: پاسخ گويي به نظرات و پرسش ها، به طور مستمر و در سريع ترين زمان ممكن. تنها چند كلمه كوتاه براي جلب رضايت اكثر طرفداران كافي است. هنگام پاسخگويي به پرسش هاي تكراري، مي توانيد براي صرفه جويي در زمان يك سري از پاسخهاي متني را از قبل آماده كرده و آنها را كپي كنيد تا برند خود را زير سوال نبريد.

 

علاوه بر بازاريابي ديجيتال و پشتيباني از مشتريان در پست هاي فيسبوك، اپليكيشن داخلي مسنجر نيز به يكي از بهترين ابزارها براي پاسخ گويي به مخاطبان تبديل شده است. مردم پيام دادن را ترجيح ميدهند و اين كار باعث حل سريع تر و ساده تر مشكلات آنها ميشود. ابتدا بايد كاري كنيد كه مردم از طريق بخش مسنجر در تنظيمات صفحه فيسبوك، به صورت مستقيم براي شما پيام بفرستند. 

 

بازديدكنندگان صفحه شما دكمه مسنجر را خواهند ديد و مي توانند از آن براي شروع گفت وگو استفاده كنند. يكي ديگر از بزرگترين منفعتهاي پشتيباني مشتري با اپليكيشن مسنجر، السودبردن از تبليغات كسب و كارها مبتني بر مسنجر است؛ هرچه افراد بيشتري با شما گفت وگو كنند تعداد بيشتري به محصولاتتان علاقه مند مي شوند.

 

توقف پيام يكپارچه فيسبوك نيز كه از طريق بخش Inbox به صفحه فيسبوك شما متصل شده و در دسترس است كمك مي كند تا بتوانيد تمام مكالمات خود را از طريق فيسبوك ومديريت كنيد.اينستاگرام مديريت كنيد.

 

نحوه برقراري ارتباط مشتريان از طريق اپليكيشن مسنجر به سادگي شما را شناسايي كرده و با شما تماس بگيرند، صفحه م كاربري منحصر به فردي دارد كه انتخاب و ويرايش آن با شماست. نام كاربري وان صفحه بعد از @ نمايش داده مي شود و امكان جست وجوي آن در اپليكيشن وجود دارد. صفحاتي كه URL اختصاصي دارند، نام كاربري انحصاري نيز دارند؛ براي اينكه مخاطبان به سادگي شما رافيسبوكتان نام كاربري منحصر به فرد دقيقا زير عنوان صفحه بعد…

 

براي تهيه اين كتاب و مطالعه بيشتر به سايت انتشارات برايند مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.