نكته‌هايي ناب از شبكه‌هاي اجتماعي

۷ بازديد

در زير قسمتي از كتاب 500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي برآيند آمده است:

 

 

بازديدكنندگان سايت شما دكمه مسنجر را خواهند ديد و مي توانند از آن براي شروع گفت وگو استفاده كنند. يكي ديگر از بزرگترين منفعتهاي پشتيباني مشتري با اپليكيشن مسنجر، السودبردن از تبليغات مبتني بر مسنجر است؛ هرچه افراد بيشتري با شما گفت وگو كنند تعداد بيشتري به محصولاتتان علاقه مند مي شوند.

 

توقف پيام يكپارچه فيسبوك نيز كه از طريق بخش Inbox به صفحه فيسبوك شما متصل شده و در دسترس است كمك مي كند تا بتوانيد تمام مكالمات خود را از طريق فيسبوك ومديريت كنيد.اينستاگرام ماركتينگ مديريت كنيد.

 

در كنار اين ويژگي ها، مي توانيد تا ۱۰ نفر را در هر عكس تگ كنيد، از جمله مشتريان و برندگان مسابقات و همكاران تجاري براي افرادي كه تگ كنيد پيام نوتيفكيشن مي رود تا از اين موضوع باخبر شوند؛ در نتيجه اين روش مي تواند راهي براي درگير كردن بيشتر مخاطبان و شروع صحبت با محوريت پست هاي شما باشد. براي اينكه بتوانيد از اين ويژگي بيشتر استفاده كنيد، بايد بدانيد نام هاي كاربري كه در تصاوير توييت خود تگ ميكنيد، جزو ۲۸۰ كاراكتر محدوديت هر توييت حساب نمي شوند.

 

براي تگ كردن هر فرد در عكس توييتري، بعد از آپلود تصوير، نام كاربري يا نام او را در كادر Who's in this photo (چه كسي در اين عكس است) وارد كنيد. بعد از انتشار توييت مدنظر،نام هاي كاربري تگ شده در كنار عكس افراد منتشر مي شود و مي توان روي لينك آنها كليك كرد. از Twitter Moments استفاده كنيد

 

علاوه بر اين، نام كاربري شما همان نام كاربري صفحه خواهد بود و نام مرتبط با آن، كه براي حساب كاربري شخصي خود انتخاب كرده ايد، تبديل به نام صفحه شما مي شود. البته در ادامه توضيح مي دهيم كه چگونه مي توانيد اين تنظيم ها را تغيير دهيد.

 

محتواهاي ديگر، شامل پست هاي فيسبوك، تصاوير و ويدئوها به صفحه جديد منتقل مي شوند؛ بنابراين هركدام را كه ممكن است نياز داشته باشيد يك بار دانلود كنيد.

 

 بورد تاريخچه شركت با الهام از قابليت Facebook Milestones و استفاده از پينهاي پينترست مي توانيد تاريخچه كسب و كارتان را مستند كنيد. مشتريان عاشق اين هستند كه از تاريخچه فعاليت برند محبوب خود باخبر شوند و مراحل پيشرفت آن را ببينند.

 

 پينترست فرصتي عالي براي شما و مشتريان فراهم كرده است تا اين اتفاق رخ دهد. نشان دادن تاريخچه شركت و بالا و پايين هاي كسب و كارتان باعث افزايش اعتبار شما مي شود و نشان دادن پيشرفت و محصولات جديد، ميزان رشد و ثبات و اعتبارتان را نيز بالا مي برد. از جمله قسمتهايي كه مي توانيد به عنوان بخشي از تاريخچه مطرح كنيد مي توان به تصوير اولين مغازه، تغييرات وب سايت، تغييرات بسته بندي محصولات طي سال هاي مختلف، تغييرات و بازطراحي لوگو و حتي عكسهاي جواني خودتان در محيط كار اشاره كرد.

 

تعاملات مثبت، مانند پست كردن يا كامنت گذاشتن متفكرانه با مي شود بهتر در گروه ديده شويد؛ در حالي كه محتواي تبليغاتي، اسيم، منفي يا غيرضروري به موقعيت شما لطمه مي زند. اگر گروهي كه قصد پيوستن به آن را داريد به خوبي فعاليت به سادگي مي توانيد از آن بازديد كرده و موضوعات آن را جستوجو كنيد پرسش ها و موضوعاتي جذابيت و درگيري بيشتري دارد و آيا ش ما يا برندسازي به اين موارد علاقه داريد يا خير.

 

براي خريد كتاب 500 نكته كاربردي از شبكه هاي اجتماعي به سايت انتشارات برآيند مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.