برشي از كتاب برنامه محتوايي يك ساعته

۴ بازديد

كتاب برنامه محتوايي يك ساعته كتابيست خواندني كه در زر بخشي از آن آمده است:

 

يكديگر، روش متخصص، ارائه كمك مي كنند. سپس به سطوح من در اين بخش، سه راهبرد متفاوت را خواهيد آموخت كه در كنار يكديگر، روش هدف»را تشكيل ميدهند و به پيدا كردن ايده هاي محتوايي، كمك مي كنند. سيب پايين تر اشاره خواهيم كرد تا انواع پستهايي را كه براي تكميل تقويم محتوايي تان من بنويسيد و انواع توليد محتوا ، بررسي كنيم.

 

قبل از پيدا كردن ايده، ابتدا بايد سازوكاري براي ثبت ايده هاي محتوايي و الهام گرفتن در اين زمينه مدنظر داشته باشيد.آيا درباره فايل سوايپ شنيده ايد؟

 

فايل سوايپ پر از ايده هايي است كه به شما الهام مي بخشند تا بيشتر جست وجو كنيد. اگر تاكنون چنين پوشه اي نداشته ايد، بهتر است براي تهيه آن، سريع دست به كار شويد.

 

مي توانيد فايل سوايپ را در قالب پوشه ايميل و محصول نويسي ، پرونده فيزيكي يا نرم افزار موبايل تهيه كنيد. صفحه گسترده ۲ گوگل هم مي تواند مشكل شما را حل كند. براي هريك از گروه هاي محتوايي خود در اين صفحه گسترده، پوشهاي جداگانه باز كرده و ايده هايتان را در آنها ذخيره كنيد.

 

مي توانيد از Trello و Evernote نيز استفاده كنيد.نمي توان روشي را برتر از ديگر روش ها قلمداد كرد؛ اما مشكلات يادگيري استفاده از ابزار جديد نبايد مانع بهره گيري از  شود. از ابزاري استفاده كنيد كه كمترين اصطكاك و مقاومت را به وجود مي آورد و ايده هاي محتوايي خود را در آن قرار دهيد.

 

محتواسازي چگونه مي توان فايل سوايپ را پر كرد؟ از طريق تحقيق. چند روش براي انجام دادن اين كار به شما پيشنهاد خواهم كرد.

 

قبل از بررسي اين روشها، نكته اي ساده را به شما مي گويم: قرار نيست هر ايده جذابي را كه به ذهنتان مي رسد، در فايل سوايپ قرار دهيد. فقط ايده هايي را در اين پوشه درج كنيد كه با جي پي اس محتواي شما هم خواني دارند. در بخش ۱، به اين ايده ها اشاره كرديم. ١. پينترست يكي از راههاي مورد علاقه من براي جست وجوي ايده‌ها و درج آنها به صورت است.

اگر تصويري ديديد كه حاوي عنواني جالب است، آن را ذخيره كرده ود و محرمانه خود، پين كنيد. مي توانيد صفحه اي ايجاد كرده و ايده هاي ذخيره كنيد. اگر اين صفحه محرمانه باشد، ديگران قادر به مشاهده

ايجاد كرده و ايده هاي پست بلاگ را روي آن به مشاهده آن نخواهند بود.

1. Expert Offer Goal (E.0.6) 2. Swipe File 3. Spreadsheet

 

۴. پيشنهاد مي شود از ابزار Airtable استفاده كنيد كه هم در ايران محدوديتي براي او فيلتر كردن فهرست به شما امكانات بسياري مي دهد.اين براي استفاده ندارد، هم براي نمايش و

 

 

براي تهيه اين كتاب به سايت انتشارات برآيند مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.