چه كمكي مي توانم بكنم

۶ بازديد

اين مطلب بخشي از كتاب پيروزي آگاهانه هست

هفته ها و ماه هاي زيادي كه قلب و روحمان را روي اين كتاب گذاشته بوديم، لحظه اي نبودي بابت اين كه شما همكارم هستيد، قدردان نباشم. تادي، در طول اين چند ماه، هنوز هم نتوانست درست بفهمم كه چه زماني مي خوابي، اما از تعهد، بينش و اشتياقت به انجام كارهاي بنگ هيچ گاه كم نمي شود. ديو، سطح عمق و دانشت درباره كارها در دنياي واقعي چشمگير است. تو اين استعداد را داري كه بتواني محتواي خلاق ايده هاي پيچيده را به شيوه هاي قدرتمند و قابل درك توضيح دهي و به اشتراك بگذاري. از هر دوي شما خيلي آموخته ام.

اميلي سيندر و جان پالمر، كلمات قادر نيستند تا احساس سپاسگزاري من را نسبت به همكاري با كسب و كار بيان كنند. هردويتان بيش از آنچه اميد داشتم، حاضر بوديد و حمايتم كرديد و اين كارتان كاملا فداكارانه بود. اميلي، تو مثل خورشيد به زندگي ام تابيدي و روحم را تعالي بخشيدي، جان، علي رغم اين كه دير به اين گروه پيوستي، اما خيلي سريع جزء لاينفك آن شدي؛ چيزي وجود دارد كه تو در آن عالي نباشي؟ هنوز پيدا نكرده ام. هر دويتان ستاره هاي من هستيد.

از بين گفت وگوهاي متعددم با باب موستا، يادم نمي آيد كه هيچ كدامش با اين جمله شروع نشده باشد: « چه كمكي مي توانم بكنم؟»

افكار، تجربه و ايده هاي او كه هميشه آزادانه مطرح مي شدند، عميقا در سراسر اين كتاب نهفته اند. مشاهدة باب هنگام مصاحبه درباره كارها مانند تماشاي يك فرد چيره دست در اوج هنر است. اميدوارم با اين كتاب توانسته باشيم تا استعدادت را كمي بيشتر نمايان كنيم

به شدت احساس خوشبختي مي كنم كه به جمع انديشمند حاضر در انجمن بازاريابي رشد و نوآوري مؤسسه كريستنسن دسترسي دارم. مايلم تشكر ويژه اي داشته باشم از درك ون بيور و لورا دي، آنها كه هرگاه تقاضا كردم، به شيوه خودشان به من كمك كردند. تام بارتمن، ايفوسا او جومون مكس ودسل و تريسي هورن كه هركدامشان در طول اين مسير پشتيبانم بودند. ديويد ساندهال با استعداد در مؤدر ده كريستنسن يك همكار واقعي بود كه ساعات كاري اش را همراه با ما به رايگان و با اشتياق صرف اين نظريه مي كرد. از آن كريستنسن، ربكا فوگ و راستي آزماي شجاع، | مايكل دي وناس، كه در دوران نوشتن اين كتاب كمكم كردند تا من چالش هايم را پشت سر بگذارم، | در پارگزارم. همچنين، باز هم خودم را مديون تيم درجه يك گروه استراتژي استرن ميدانم، كني استرن، كريستن سونگن كارپ و آنيا ترزپيزور و همين طور ويراستارمان در هارپركالينز، هوليس هايمبوخ، كه تشويق مشتاقانه و راهنمايي كارشناسي شده اش هميشه توازن صحيحي از حماي و الهام بخشي را فراهم كرده است، همچنين، معاونش در اين پروژه، استفاني هيچكاك، شما دوستان فوق العاده اي هستيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.