خلق تجربياتي كه مخاطبان شما را به فعاليت و تحرك وادار كند

۹ بازديد

بازديدكنندگان به دنبال كنندگان دائم، تعداد دنبال كنندگان دائم به تعداد با فروش و تعداد بازديدكنندگان به ميزان فروش محصولات را دو برابر كنيد. اين اعداد و سرگرم كننده اي تبديل ميشوند كه به واسطه آن مي توان استراتژي هاي جديد استراتژي هايي كه ميتوانند تأثير زيادي در افزايش سود خالص داشته باشند. درك ما

پري كه يك مشتري طي مي كند، به قدري مهم است كه ميتواند به شما براي خلق الگويي سيستماتك كند و درنهايت، هدف شما براي ادامه كسب و كارتان، يعني افزايش فروش و سودآوري، باحا كند. درك چگونگي ورود مشتريان و مسيري كه طي مي كنند، براي موفقيت در هر شغلي حيات است. متأسفانه، در بسياري از موارد، سود خالص مهم تر از تجربيات افرادي در نظر گرفته مي شود كه باعث به وجود آمدن آن شده اند. همان طور كه با وسواس به فكر خلق لحظاتي خاص براي طرفداران واقعيتان هستيد، همواره بايد به سختي تلاش كنيد تا افراد جديدي به اين قيف وارد كنيد. البته اين كار ميتواند بسيار خسته كننده و پرهزينه باشد. من مي خواهم كه شما خسته نشويد و دست از تلاش برنداريد؛ مي خواهم به شما كمك كنم ارتشي از طرفداران واقعيتان بسازيد.

اين كتاب مسيري را بررسي مي كند كه افراد براي تبديل شدن به طرفدار واقعي برند شما طي مي كنند: افرادي كه با شما آشنا مي شوند، چگونه به شما علاقه مند مي شوند؟ چگونه به هواداران دو آتشه تان تبديل مي شوند؟ چگونه از شما حمايت مي كنند و كارهاي شما را به اشتراك مي گذارند؟ به طوري كه انگار زندگي آنها به شما وابسته است. من چندين استراتژي اثبات شده به شما ارائه خواهم داد كه برندهاي مختلف براي آن كه مخاطبانشان را به قله هرم برسانند از آن استفاده كرده اند. فرقي نمي كند كه شما سازنده اي منفرد باشيد، مانند عضوي از يوتيوب، يا يك شركت عظيم با هزاران كارمند، مانند خود يوتيوب، در هر صورت اين كتاب به شما كمك خواهد كرد تا تعداد مخاطبان فعالتان را افزايش دهيد و از انجام آن لذت ببريد.

خلق تجربياتي كه مخاطبان شما را به فعاليت و تحرك وادار كند و باعث برقراري ارتباط آنها با شما شود، هيجان انگيز است و چيزي سرگرم كننده تر از سود خالص و نگراني در مورد نرخ تبديل و بهينه سازي است. درست است كه اين موارد مهم هستند، اما اگر از انجام دادنشان لذت ببريد، خوشحال تر خواهيد شد و تجارت شما رونق بيشتري خواهد گرفت.

پس هيجان زده باشيد، زيرا قرار است با استفاده از تاكتيك ها، استراتژي ها و داستان هاي اين كتاب راهنما و الهام بخش براي جذب طرفداران واقعي به سفري فوق العاده برويد.

در بخش يك، با شروع از پايين هرم، به شما روشهاي مختلف تبديل مخاطبان معمولي را به مخاطبان فعال نشان خواهم داد. شما برخي از روشهاي هوشمندانه برندهاي مختلف، چه بزرگ و چه كوچك، را ياد مي گيريد كه از طريق آن، مخاطبان معمولي شان را به مرحله فعال رسانده اند. از جمله اين برندها مي توان به شركت بازي هاي ويدئويي «بليزارد»

اين مطلب بخشي از كتاب طرفداران دو آتشه برآيند هست

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.